Saturday, May 26, 2012

Ceramah UAI di Masjid AsSalam, Puchong

Sabtu 26 Mei 2012 Mama, Ayah, Asyraf dan Aiman gi Masjid As Salam, Puchong
jam 6.30 ptg bertolak dari rumah...iera dan arsyad tinggal kat rumah dengan alasan
kesian kat anak kucing yg tak beribu tu.... Hana ada Kem kat Langat...
Alhamdulillah lancar jer perjalanan dan tempat parking pun masih ada...
mama terus wudhu' dan naik aras 2 untuk solat maghrib....
lepas solat turun ke bawah sbb kat atas ni takde skrin besar.... 

 Turun ke aras bawah...Subhanallah bestnya.... nampak tasik dan angin
bertiup sepoi.... nyamannya sangat......
Ada skrin besar tapi suaranya tak berapa clear.......

video
Ni jer sikit petikan yg sempat mama rakan guna handfon....
hehe tadi ada dengar pengerusi masjid bgtau jangan rakam.....
maaf yg ni untuk kegunaan sendiri jer....
 Kat luar hadapan tangga utama masuk ke ruang solat utama
 Jemaah lalaki berpusu-pusu nak bersalam dengan UAI
masa ni mama dah turun pakai kasut....
 Pemandangan Masjid AsSalam dari tempat parkir
Dah habis pun masih ramai yg setia nak tengok UAI dari jauh...
waktu ni UAI sedang menuruni tangga .....

No comments:

Post a Comment