Thursday, October 13, 2011

Merawat diri sambil bersantai di CERAGEM...

CERAGEM.... satu produk kesihatan menggunakan katil sebagai alat untuk rawatan
bila kita berbaring di atas katil tu akan ada bebola yg bergerak sambil mengurut
belakang kita dengan selesanya....rasa nak terlelap dibuatnya....
huhu...kalau la setiap malam ada yg mengurut cenggitu....
kaedah rawatan menggunakan Far Infra Red (FIR)  ni...menggunakan batu jed
yg dipanaskan dan akan mengeluarkan FIR ke badan kita
untuk maklumat lanjut sila baca di sini;


 Ramainya makcik2 dan pakcik2 yg datang setiap hari untuk merawat diri
yg muda ...kanak2 dan remaja pun ramai juga....
mana tak ramainya...benda free...jom kita turun ramai2....
 Salah sorang pesakit sedang memberi testimoni tentang keberkesanan
penggunaan katil Ceragem ni....
 Ada 24 katil disediakan..so dalam sesuatu masa 24 orang sekali guna
mengambil masa 40 minit....selesanya rasa lepas guna...
 Antara pesakit yg turut menerima rawatan di sini...Datuk Ismail Kamus
bersama pengusahanya dan Jurubahasanya...
 Sementara menunggu giliran nak guna katil tu, kita akan diberi
taklimat kesihatan dan sebagainya... seronok... tak sedar masa berlalu...

Pemiliknya En ...ni orang Korea, tak pandai berbahasa Melayu,
so di sebelahnya tu..... jadi jurubahasa dia....

Kalau berminat boleh lar datang ke
1050, Jalan 8/1, Seksyen 8, BBBangi...
kedai dia kat atas kedai baiki kereta/tayar yg bersebelahan
Hassan Kafe....kat area kedai2 depan PKNS tu jer...

2 comments:

  1. apa tajuk lagu senam dalam bahasa cina tu??

    ReplyDelete
  2. batu rawatan tu bulat2 kan?color hijau dan hitam?

    ReplyDelete