Saturday, October 12, 2013

Masuk surat khabar....baru cari Utusan...


SATU lagi hab fesyen yang bakal menjadi tumpuan ialah Arcade Fashionista yang terletak di tingkat dua pusat membeli-belah Bangi Gateway di Bandar Baru Bangi, Selangor.
Apa yang menarik tentang Arcade Fashionista, arked ini menempatkan lebih 50 peniaga di bawah satu bumbung dengan pelbagai barangan yang memenuhi kehendak fesyen lelaki, wanita dan juga kanak-kanak.
Berkonsepkan bazar sepanjang tahun, Arcade Fashionista bakal menjadi tumpuan peminat fesyen tempatan khususnya penduduk di sekitar Bangi.
Pengurusnya, Khairul Anuar berkata, pengalamannya menjadi peniaga baju Melayu di Kompleks PKNS Bangi selama tujuh tahun membuatkan beliau memikirkan satu tempat membeli-belah seakan Pasar Siti Khadijah dan Aked di Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR) sebagai pusat sehenti penggemar fesyen tempatan.
"Penduduk di Bangi melebihi 500,000 dan majoritinya adalah Melayu dan pelanggan pula lebih suka membeli-belah dalam konsep bazar.
"Lebih menarik lagi, konsep bazar ini dikategorikan dalam beberapa kategori iaitu pakaian, tudung dan lain-lain produk.
"Pengunjung juga boleh memilih apa yang berkenan di hati dalam suasana berhawa dingin dan selesa.
"Kami juga menyediakan ruang makan dan surau kerana memahami keperluan pengunjung," kata Khairul.
Bersebelahan Arcade Fashionista ini juga kata Khairul, disediakan pusat permainan kanak-kanak, bagi memudahkan ibu bapa yang sedang mencari keperluan, anak-anak mereka dipantau di tempat permainan tersebut dengan selamat.
Walaupun baru dua minggu dilancarkan, Arcade Fashionista telah mula dikenali dan dikunjungi kerana selain jualan mereka turut menganjurkan aktiviti hujung minggu yang melibatkan para selebriti tempatan.
Khairul juga memastikan para peniaga di Arcade Fashionista mengubah fesyen dan konsep jualan secara berkala supaya pengunjung dapat menikmati fesyen terkini.
"Saya harap tempat ini menjadi terkenal dan dapat menarik seberapa ramai pengunjung dan peminat fesyen untuk membeli- belah," katanya

No comments:

Post a Comment